Hera

Hmmmm
Nu funkar internet...M fick faktiskt förbarma sig över datorn idag...jag är så döless på att vara "tekniknisse" i huset, när jag egentligen inte är den bäst lämpade.

Bäbisen grejar i magen...som en liten fisk som kör runt :) skönt...men jag är ändå lite orolig...känner mig inte i form. Ska vara hemma imorgon och ta det lugnt...

Det finns så mycket jag vill dela med mig, om hur kul det var i helgen när pappa, brorsan och svägerkan var här, om känslan som infann sig när man stod bredvid främsta ledet på starten av Vindelälvsdraget vid Hällnäskontrollen, om hur spännande melodifestivalen var, om hur svågern i Sandviken ropade Sandviken Rules när brorsan ringde till honom strax efter omröstningen var klar, om hur roliga vi hemvärnssoldater säkert såg ut igår på utbildningen när vi sprang runt i skyddsmasker och C-vätskeskydd runt Forum i Vindeln, om hur jäkla taggade en del är på jobbet och är ute och går för jämnan för att samla steg till www.tappa.se, om hur ont i halsen vi i familjen haft sista dagarna, om hur bra jag tycker Mästarnas mästare har varit...att Lost börjar ikväll...om hur jäkla korkat jag tycker det är av samerna att låta sina renar gå och slicka salt på 363:an i nästan två veckor (snacka om att låta sina husdjur vara självmordskandidater), om förtvivlan jag kunde känna när man var och varannnan dag såg en ny ren ligga vid en vägkant...fått sätta livet till för att inte människan tar ansvar...men jag har ingen lust just nu!

Så sov gott...jag återkommer!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress