Hera

6 års franskastudier
har jag genomlidigt...och då menar jag lidigt! I Storuman var vi...kanske 6 stycken som läste franska i min årskull...lärarinnan var stenhård och tyckte att jag var nog en av de sämsta elever hon haft...men hon var rätt kul ändå, så jag höll ut. Från en rödhätta till en annan...ytterligare 3 år i Lycksele och den damen var inte att leka med! Jag säger som jag hört äldre i min släkt brukar uttrycka sig...hon var nog nervklen...   ;)...lite nyfiken var jag nu dock på Ernmans text...så här kommer det! Blev lite smått förvånad när jag på nätet googlade fram att hon är född 1970, alltså är hon 2 år äldre än mig...jag tycker hon såg mycket äldre ut (hon verkar dock grymt vältränad)...säkert 40 år...inser då chockat att det har jag ju rätt i...hon fyller ju 39 i år...och då betyder det att jag...HJÄÄÄÄÄÄLP!
Anonym

Hörru! Håll i hatten, för nu har tom jag uppdaterat bloggen skratt Fattar inte vad som e så himla svårt för mig hela tiden, går ju superfort när man väl börjar! Tack för lånet idag, det gör vi gärna om!! Fast gärna längre ler //U

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress