Hera

Vårrusat!
Perfekt löparväder, svalt...lite fukt i luften....ikväll bar det av för ca 3400 brudar bl.a vårat lag Vindelälvorna... har inget samlat foto på oss  ...vi hann precis sammanstråla innan starten och efteråt var vi mest fikasugna ;). Hästtjejen och grannfrun sprang tappert i stort sett hela vägen...under timman kom jag i mål ,det är jag nöjd med...kände sug att springa ibland men det är nog som M sa...att min kropp minns, känslan finns där... men det skulle nog göra ont...är ju ändå i vecka 33, kändes nästan som att jag hade en säck stenar på magen. Jag tycker det var jätteroligt trots att jag inte kunde springa och jag är så glad att jag fick med mig ett gäng hugade Quinns :) Hoppas de hänger på fler gånger!...Hästtjejen och Grannfrun har redan lovat att springa nästa år med, så det blir att ta tag i löpningen för mig sedan!

Länk till Folkbladet
Länk till Kuriren

Här hemma har det murats två tre varv kanske...lite regnigt och trist är det så ni får ingen bild...

Å visst har ni rätt! Det var spår det handlade om igår...det är ju sååå kul! Nu la jag bara två stycken spår, väldigt korta och enkla...kändes väl korta för han ville spåra vidare efter att han funnit föremålet jag lagt som slutmål. Nästa gång ska jag lägga lika enkelt men lite längre...
:)


/Hera med 55 dagar kvar till förlossning enligt beräkning...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress