Hera

Upp som en sol...
...

känner mig bara ledsen ikväll. Jag tycker att jag kämpar och tar i för att få vardagen att flyta, tänker på att inte klaga för att det hjälper ju inte...men känner ikväll att det vore ju kul om de som står en närmast kunde se, förstå att det inte är så lätt alla gånger. Att man kanske är liiiite extra trött och att det går liiiite tyngre att göra en del saker när man har typ 50 dagar kvar till att man ska föda ett barn.

Bläääääääääää känns svårt just nu att jag ska va så dj***a positiv jämt!

Pissråtta känner jag bara för att säga just nu!

Ska det va så här?
Är det hormonerna som spökar och gör mig ledsen eller är jag helt enkelt bara utslut på?
Ska försöka fokusera på att det är nog bara ikväll det känns så här...


/Hera
systra di

nä int e de bara hormonerna, kroppen är även trött och det är ju mycket som skall hinnas färdigt där inne i magen :) din tid kommer då du kan och orkar att ge igen.

Anna

Du är inte ensamen över att känna så där, jag vet precis vilken känsla som faller över din kropp, när jag var gravid så kände jag oxå så många gånger speciellt då jag hade så mke förvärkar att man inte kunde göra nå, kroppen vill inte ,men knoppen!



skit i alla måsten, lyssna på kroppen- slappa!

Allt finns kvar till ett senare tillfälle då orken infinner sig :) men pass på när den lilla kommit kanske orken finns men inte tiden....



ha en bra kväll!

Hera

Tack snälla ni för era tröstande ord...känns bra att få höra att man inte varit ensam om det...att man inte är helknäpp ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress