Hera

Sommarlov..trallallala...
Besökte Vindelns kyrka för första gången idag, vilken vacker kyrka! Tycker att jag kan uttala mig lite i frågan eftersom jag gillar kyrkor och besöker dem gärna när jag är ute på semester (så jag har något att jämföra med)...är inte troende utan faschineras mer av byggnaden som sådan och historien bakom. Skolavslutning var dagens anledning till besöket, Hästtjejen gick ut sjuan...hennes pojkvän 9:an...grannens son gick också ut nian. Sommarlov har de nu...härligt :)

M:s gris (!) har nu kommit, grannen som till vardags jobbar som dräng skulle skaffa gris så då har vi andra i byn hängt på och köpt var sin...imorgon ska jag gå dit och beskåda underverken ;-)

Undrar just nu hur det går för Svägerskan som med ett kompisgäng cyklar Vätternrundan inatt, såg att bland annat min Vårrusetlagmedlem som bor i Hällnäs har med sin morbror i just det gänget (sökte på Storuman)...jag visste inte att han gillar att cykla! 30 mil ska de göra i alla fall!

Annars då? Jo pappa är här...jag är trött...och jag ska sova nu :)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress