Hera

Långdagen...å tur i oturen!
är ju måndagen för mig. Slutar 18:15...M slutar 18 denna vecka...jag passade på att klippa gräs och röja ihop lite skräp här på gården ikväll i väntan på att han och Lillbulten skulle komma hem. Hästtjejen och en tjejkompis har badat på kärleksuddens camping! Kallt som fn kan jag tro...

Annars så fällde någon ett träd precis i det ögonblicket M passerade trädfällaren med bilen imorse. Boink så landade trädet på taket...tur att allt gick bra trots allt. Ibland undrar man hur folk har det ställt uppe i boetten!!!!  Fälla träd ut på vägen!?! Å det var inte en yrkesman utan en privatperson med motorsåg i högsta hugg! Riktigt "åhitte" var det dock...

Höres!

/Hera...36 dgr kvar?
Lizaloop

Nähä, shit vad läskigt att få ett träd över bilen..

Tur att det gick bra iallafall!

Var är bilderna på Lila *;)*

Svägerskan på berget

Hehe! Kan tänka mig att det osade svavel i "Bischin" som småttingarna säger!! Tur att det gick bra! Blir det bra med tårtätande i helgen?? Kram

Svägerskan på berget

Hehe! Kan tänka mig att det osade svavel i "Bischin" som småttingarna säger!! Tur att det gick bra! Blir det bra med tårtätande i helgen?? Kram

­ღ Milly ღ

Åh vilken härlig blogg du har!

Är allt bra med dig denna underbara dag?



Kram!

Hera

Svägerskan...tårta är aldrig fel och paketet inhandlades för över en månad sedan...men jag ska hem till far i helgen...



Kram

Pernilla

Minst sagt, tänk om någon gick där...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress