Hera

Hot hot hot...
...kompade ut efter halva fredagen pga att jag såg dubbelt när jag skulle läsa tidningen på lunchen...sov ett par timmar hemma, duschade och ansåg mig vara nog pigg att åka till pappa. Så vi har varit i Storumans kommun hela helgen men jag har inte satt en fot på marknaden! Hästtjejen har bott hos sin farmor och farfar i sällskap med sin kompis från Ekorrsele. M och Lillbulten var upp en sväng på lördagen, mest för att hälsa på våra förra grannar på 26:an...han tog en sväng på marknaden men de enda han kände igen var skoterhandlaren som bor här i Hällnäs och en kompis sedan förr som är son åt förra handelsträdgårdsfolket i Stensele.

Nu är vi hemma igen, pappa följde med för han ska på läkarbesök i Umeå på tisdag...så det blev bestämt att han skulle vara och hälsa på hos oss ett tag när han ändå hade ärenden i närheten. Två arbetsveckor har jag kvar...30 dagar kvar till beräknad förlossning...

:-) /Hera
Lizaloop

herregud männsika har du tänk att jobba in i det sista!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress