Hera

Upp med tuppen!
Idag fick jag kontakt med mödravårdscentralen i Vännäs...nej det är ok att inte kolla denna vecka...men de har inte så mycket tider att välja på så klockan 9.00 på måndagmorgon är det som gäller, i Vännäs. Hmmm...jag som hade tänkt att vi skulle åka hem under måndagen men istället kan jag ju i och för sig åka till pappa redan imorgonbitti då! Har vi riktigt tur så får vi åka på BB istället för på tisdag, om en vecka alltså så är Bäsa beräknad att komma!

I eftermiddag ska vi till grannarna norr om oss i byn, är bjudna på middag. Ska bli riktigt trevligt...har hört glunkas om att det är någon som fyller myndig där i veckan! Tänk...det är inte så fasligt länge sedan jag fyllde 18 år...fast...barnen som föddes den där sommaren, den där sommaren jag började på Föreningsbanken i Storuman...de är just de som fyller 18 år nu...

:)

/Hera
Katarina

Men det var väl "typ igår" du började jobba där ;)

Hera



Visst måste det va så Katarina :)...för du har väl ingen dotter som fyller 18 år i höst/vinter ;)...eller...vems föräldravik var det jag fick börja på så småningom...

Kram Hera

Katarina

:) Jo precis, i januari smäller det...

Tur man inte är äldre än man känner sig ;)

Förstår väntan på den nya bebisen, vad spännande och se vad det blir...

Får försöka ta sig förbi hos er nån gång på väg från/till Umeå och se både barn och hus

Kram, lycka till

Katarina

Hera

Absolut, det vore kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress