Hera

Torget i Vindeln
Satt häromdagen och åt glass på torget i Vindeln, rätt mysigt faktiskt...tills åskan mullrade in...
började kika omkring mig...vad hände här? Ser ut som om det saknas några hus, har man aldrig byggt dem eller har de stått där bredvid och blivit rivna...nån som vet? Förstår ni vad jag menar? Jag har bara sett den här typen av hus i hörn där det trängts andra hus bredvid...i detta gula hus finns min hårfrissa, världens bästa hårfrissa ;) och trafikskolan...
 Sedan har vi snygga icahuset mitt emot som ni ser på bilden ovan, bredvid  Ica har vi...det här...som nog skulle behöva en liten översyn... och mitt emot det har vi det "pampiga" kommunalhuset...som valt att ha sin entré på bakgatan......nu har vi bara sett hälften...få se om jag "snurrar" vidare en annan gång...

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress