Hera

Regn igen...
...nu regnar det igen, det varmt och regn omvartannat! Idag har jag städat skafferiet (!), bakat långpannebröd (mums), rivit lite på bron...vi har fällt upp myggtältet (eller som jag kallar det katttältet = skydd mot katt i barnvagn)....M har rökt Abborre...hmmm...har det rätt bra faktiskt!

En som har det mindre bra är Chooken....han haltar lite nu igen...jag blir gaaaaalen!!!!  Tanken med att skaffa hund för mig var att få en som kan få mig...min kropp i bra form...det är ju inte han som ska vara risig!

/Hera
Lisse

Men stackars Chooken! Hoppas att han kryar på sig snabbt..

Lisse

Oj jag glömde... :) När är bebisen beräknad?

Grannen i norr

Fördelen med regnet är ju att man kan smyga sig till datorn helt utan dåligt samvete, tack för jättefina bilder!!Tråkigt med hunden, jag förstår att det känns hopplöst!!

Vi syns i morgon, dukar nog inne, det ser ut att bli regn;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress