Hera

Livstecken
Här kommer ett livstecken från mig, blir inte mycket blogga nu dels för att jag inte haft ro att sätta mig vid en dator...sedan funkar inte min stationära utan jag måste pilla på antingen M:s eller Hästtjejens bärbara som ...är så...jag vill ha ett riktigt TANGENTBORD...och en skärm stor som ett lakan ;)

Har fotat huset men det känns lite omständigt att lägga ut bilder...så det kommer sedan! Idag har vi fått bottenbrädor på hela långsidan bak, det blir nog fint...

Igår var hon här, min andra hälft under gymnasietiden...det var länge sedan vi träffades sist men det kändes som om det vore igår ändå. Ååå vad roligt det var...pappa kände igen henne direkt, han sa att hon såg ut som när hon var 16-17 år...det tror jag inte att han tycker att jag gör ;) men visst har han rätt.

Ikväll har vi äntligen uppvaktat Räkan, Lillbultens kusin, som faktiskt fyllde år på midsommarafton! Hoppas Svägerskan skickar någon bild från det till mig som jag får dela med mig utav här!

Nej gott folk, snart vill datorn att jag ska ladda på mer ström och det kändes olidligt jobbigt att hasa mig ur sängen för att fixa det så jag säger ...GOD NATT!

Kram Hera...26 dgr kvar...?
Lizaloop

du får göra det jag har lärt mig, att mobilblogga! inte alls så svårt och rätt smidigt faktist emellanåt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress