Hera

"Boar" man?
Har börjat plocka ihop på jobbet lite, har bara 4 dagar kvar där nu...så jag tog fram en kartong där jag la ner mina visitkort, lathundar och annat smått och gott. På fredag ska jag ställa ut den i internvalvet i väntan på min återkomst ;)

Hemma har M och jag plockat ihop lite i alkoven som vi använder som kontor...ska försöka hitta igen mitt skrivbord som är väldigt grunt så att vi kan ställa datorn på det istället för jätteskrivbordet vi har nu...måste försöka få undan lite där eftersom väggen som skrivbordet står mot ska sågas upp lite...ges plats för ett fönster...ska fota framöver så ni förstår hur jag menar!


Fick idag kort från Räkans kalas...gladskitar på kudden :-)

Å här är en bild på "förfäderna" som beundrar dem ;-)


Det här med lagring verkar vara jobbigt för oss nu...har fortfarande inte löst gåtan hur man får ut information ur ett externt minne där porten till sladden pajjat...sedan hade jag glömt min minnespinne i svärfars dator igårkväll...vilken blivit böjd krokig av troligen min hund som stött till den...men där hade jag tur...den funkade ändå...Nej...tacka vet jag disketter ;)

Kan annars konstatera att hästtjejen blev borta någon dag till och att pappa tyckte det var skönt att komma hem till sin egen vrå...han har numer sitt sovrum i samma rum där han är född ,för om ett par veckor, 70 år sedan...coolt!

/Hera
Lizaloop

Härligt med snart sista arbetsdagen!!

Wow vad fint erat hus blir, det måste ju nästan bli dubbelt så stort nu ju!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress