Hera

+ 2
Fy f*n vad varmt det är!

Hästtjejen med kompis cyklade iväg imorse med stora ryggsäckar...ska tälta hos en kompis i Granö inatt, en nätt tur på ca 3,5 mil...sedan ska de cykla hem imorgon. Kul för dem men det innebär att jag är ensam hemma med Lillbulten och Chinook och jag känner mig verkligen ensammen...Svägerskan är borta på semester, Grannarna är borta på semester, M är minst en timma bort hela tiden (jobbar)....Chinook har jag stängt in i hundgården idag så jag bär på ett otroligt dåligt samvete men jag kan bara inte ta risken att han joggar iväg till grisarna hos grannen nu när jag knappt tar mig fram själv för egen maskin och har en Lillbult som inte riktigt är på bra humör...det känns som om bara M var hemma så jag kunde slappna av så skulle det sätta igång men han kan ju inte gå hemma och hålla mig i handen hela tiden...det skulle också stressa mig...jag vill hellre ha honom hemma efter förlossningen...Parkerade till slut Lillbulten framför Mamma Mu och Kråkan filmen för att få lugn och ro...vilken morsa man är! Har i alla fall tvättat sängkläderna, vädrat, askat ur pannan, hade tänkt dammsuga och torka golven men jag väntar tills M är hemma...jag tror jag ska lägga mig i soffan och titta på filmen jag med!

/Hera
Maria

Mamma Mu är verkligen inte det sämsta!!!

Hoppas allt går, bra, att maken hinner hem och att ni hinner på BB i tid =) Annars funkar det att föda barn på vårdcentralen med, jag har testat ;)

Svägerskan

Hallåååå!! Nu e vi hemma igen! Vilken tossa till dotter du har som cyklar IGEN!! Hon ringde när dom cyklat iväg och jag hörde hur hon skruvade på sig när hon skulle berätta om att hon inte kunde ta Gnistan flinar Lät henne våndas lite bara :D Skulle inte klara mig utan henne! Kram så hörs vi säkert imorrn! //U

Lizaloop

Ingen bebis idag heller alltså, kikar ju in med spänning varje gång ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress