Hera

0 dagar kvar...
...tänk i början kändes det så länge till den här dagen och tjoff så är den här! Imorse var jag till hårfrissan, känns fräscht och skönt med nyklippt hår. Hästtjejen och jag kappklippte gräsmatta när vi kom hem, allt för att hinna innan regnandet satt igång igen...har fått ut skrivbordet ur alkoven nu, hälften står på bron andra halvan i vardagsrummet...det blir något för M att bära bort när han kommer hem. Gud vad alkoven blev stor :)...nästa år ska den ingå i köket.

Gick promenad med Chinook idag för att söva Lillbulten...han har det lite bättre nu när han går på medicin...ser lite kul ut dock för han blev lite grön efter att ha fått jogga runt lite själv på den nyklippta gräsmattan :)

Ska fixa det där med mobilbloggning, tack Lizaloop...varje timma Pernilla....he he...det vore något...önskar dock att mamma då hade dator för då slapp hon ringa och fråga om allt möjligt konstigt...(för hon vet att jag INTE vill att hon ska ringa och fråga "har du känt nåt?"!)

Jag och pappa!
Jo jag är född på 70-talet :)
Faster

Snygg pappa du har

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress