Hera

Söndag
Lillbulten som blivit mer morgonpigg än förr är uppe vid halvåtta...åtta nu. Så jag hann mycket på förmiddagen, dammsuga, torka golv, sortera Lillbultens kläder, surfa, se lite på tv...träna Chinook på att vara ute i hundgården. Han satt nog en och enhalv timma ungefär. Tyst som en mus men hade gnagt lite på dörren trots ben och leksaker som finns att pyssla med.  Han har lite bekymmer med öronen, har provat att rengöra dem två gånger den här veckan med medicin inköpt på apoteket. Han skakar huvudet så öronen fladdrar och låter flap flap, snart lyfter han precis som den helikopter han är döpt efter. Det märkliga är att han gör det mest på natten när man försöker sova...han sover ju på dan utan problem...

M sätter ihop kranen som visst gick av i slutet av veckan på en av maskinerna, det har rapplat med mycket drygt sista veckan vilket gör honom inte bara lite frustrerad. Punktering, elverk som inte funkar...jag har tappat räkningen...jag försöker trösta och säga att nu kom mycket på en gång men sedan blir det säkert lugnt ett bra tag framöver....att laga och fixa kostar lite pengar, visst men det är timmarna maskinerna inte går (producerar) som kostar skjortan.

Annars då...jo...såg andra Arn-filmen igår, tycker Eriks kör ska vinna körslaget och har en 13-åring på vinden...som fyller 14 imorgon. Sanslöst!

/Hera
Anonym

TYCKER JAG OXÅ

Erik=))

J

Visst äre väl så att Hästtjejjen fyller år idag? OM jag har rätt så GRATTIS till henne:)



Psst.. hur gåre med skidåkningen?

Anonym

Hej ja grattis till Viktoria från moster B med familj, konstigt med de där fladdrande öronen på natten, prick så där har Tindra åxå, mycket irriterande, kanske de får det av snö eller nåt, jag har rengjort dom mycket och det verkar hjälpa.Ha d så bra //B

Hera

Jag hälsar henne!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress