Hera

Födelsedagar
Januari är fyllda av en massa födelsedagar, så klart! Svägerskan på berget och Väninnan i Big Lake har redan firat sina. Idag har min barndomskamrat firat sin dag, den 17:e min...ungdomskamrat (nytt begrepp kanske)...sedan är det mina två barns tur....

Känns som att jag väntar på något...någon...är det något jag glömt? Hmmm

Schlagerklubb körs i Hällnäs snart...jag är inte med och anordnar men sprider gärna budskapet...enklast för mig var dock att länka till Lizaloops hemsida där aktuell info finns!

/Hera
Plingela

hej,,försökte kommentera förut men vet inte om den sparades? Tack för födelsedagshälsningen på syrrans blogg:) Kram.

Lizaloop

Ja vilket roligt intiativ, ska du dit??

Hera

Lizaloop...visst ska vi det :)

Plingela...KRAM KRAM

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress