Hera

Ber om ursäkt...2...
...eller vad man ska säga. Jag konstaterar att jag inte bara har okunskap...utan är även "odriftig". För några år sedan bodde jag i Umeå och hade en kollega som räknades som en av världens bästa fotbollsspelare (Moström)...jag kunde enkelt ordna biljetter till en match (banken sponsrade laget)...men gick aldrig och såg någon. Nu har nästa världens bästa fotbollspelare  (Marta) tackat för sig när det gäller att spela i fotbollslaget som befinner sig enbart några mil bort....5 år tror jag hon har spelat där...men inte har jag sett henne heller! Är man helt på pluto eller?

Nej nu ska jag sluta beklaga mig och logga ut för kvällen...god natt!

/Hera
Mötley Annika

Moström det var inte illa...men jag har då aldrig sett en damfotbolls match (förutom på tv då ) ..så de e inte bara du ...

Plingela

Hej, tack så mkt för födelsedagshälsninge, jag kom oxå ihåg att du fyller den 17 oktober,(har jag rätt?) lustigt för det är samma datum som två av mina bra vänner senare i livet...och jag är född i Lycksele men döpt i Stensele församling tror det är det Marie far efter:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress