Hera

Återblick
Valde att läsa alla inlägg under kategorin träningsdagbok, rätt bra att jag skrivit den och att jag så här i efterhand då ges möjlighet att reflektera över det jag började med i våras. Tycker faktiskt att jag kämpade på bra och blir inspirerad att fortsätta. Småler åt mina bekymmer med avsaknaden av varmt duschvatten vid flera tillfällen som jag nu helt och hållet inte tänker på eftersom vi numer alltid har varmvatten. Det är väl samma sak som att vi har diskmaskin, den saknade vi enormt mycket i början, uppskattade ett tag efter vi köpt den men suckar numer mest åt den eftersom den alltid är fylld med ren disk...I-landsproblem kallar jag det.

Idag skulle Lillbulten klättra ner från barnstolen men slant lite och föll ner...rakt på Chinook som låg och sov nedanför. Hon väger bara ca 10 kg men nog tror jag det tog rätt bra eftersom hon hade lite fallhöjd och att han var helt avslappnat. Han lyfte dock bara på huvudet sömndrucket och undrade vad som hände...det känns bra att det gick bra.

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress