Hera

"Vackerväre"
Idag har vi varit ensamma allena hela dagen, M o jag. Vi var ute på baluns igår (Schlagerpub, Folkets hus i Vindeln  Hällnäs) så barnen är hos svärmor och svärfar. Idag har solen visat sig från sin goda sida vilket i och för sig först kändes jobbigt (nu ser man ju hur skitiga fönstren är plus allt damm!!! som finns överallt.) Så allt började med att jag torkade golven i huset men avslutades med en lång härligt promenad uppefter älven, vände vid Kärleksuddens camping och tog 363:an hemmåt. Trevligt att kunna gå och prata på tu man hand i lugn och ro! Chooken fick springa av sig på älven och tuktas i att gå bredvid på vägen hem :) han är duktig då det bara är vi...så nästa steg är att träna mer med distraktion. Vi har hittat det perfekta stället, utanför grannens hus där fåren oftast häckar (höbalen står där)!

Igår hade vi barnkalas...skriver mer om det...kanske ikväll!

/Hera

Lizaloop såg att jag var lite virrig...så jag har ändrat lite i texten :)
Lizaloop

jasså så du var på folkets hus i vindeln du...jag var i hällnäs jag ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress