Hera

Tvååringar och fjortonåringar...

Firade min tvåårsdag i Gunnarn hos min älskade kusin, bodde där under någon månad minst eftersom mina föräldrar hade annat för sig...(pappa jobbade i Stockholm och jag tror mamma gick någon utbildning...i Åre...vi bodde i Västerås)...måste fråga dem igen någon gång.  (Kolla in Festispaketen...)
Min äldre dotter firade sin tvåårsdag 4 kilometer därifrån, i Juktån, vi bodde där när hon föddes...rätt coolt för min egen far är född i kammaren i det huset :)...och han bor där än idag (fast han bodde inte där under de tre åren vi bodde där...)
Sedan har vi Lillbulten...väntar fortfarande på foton från pressfotografen, tror det hänger på att min make inte lämnat en minnespinne där...
Är vi lik varandra....hmmmm de små kanske...foton på fäderna från den tiden...har jag inte!


Åsså var det fjortonåringarna, där har inte Lillbulten hunnit...alla säger att Hästtjejen är lik mig...men jag vet inte det jag...inte var vi lik varandra när vi gick sjuan i alla fall...eller?

Bilderna är lite sisådär för scannern...är väl lite sisådär...men jag har en i alla fall :) å det är jag tacksam för!

/Hera

PS...går ni in på kategorin familjepresentation så finns där en ny bild på hela familjen...längst ner...men tala inte om det för någon, speciellt inte min man som inte vill vara med på bild ;)
ÅM

Oj vad lika dina barn är dig :) Speciellt hästtjejen.

Anonym

snyft så fina ni är kram kram

Lars-Gunnar

Ja verkligen fina barn överlag. Skolfotna är verkligen bra. På min tid var det svartvitt och gruppfoton.



Lars-Gunnar Åström

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress