Hera

Sjunka in.
Ibland tar det ett tag innan något sjunker in...innan man "landar". Jag har ju vetat länge att jag är gravid men det blir liksom extra verkligt när man ser bäbisen på ultraljudet, hur den fäktar och rör sig. När jag väntade Lillbulten så syntes det inte alls på min kropp att jag var gravid vid den här tiden...nu är det inte riktigt så, min mamma trodde absolut att jag väntade tvillingar för det hade "oraklet" som är gift med min morbror sagt. Så vi var lite spända, M och jag inför ultraljudet. Nu var det bara en :) fast jag har ju alltid önskat tvillingar men man kanske är lite för "gammal" för det nu...det är ju säkert jobbigt. Om någon vecka så har jag gått halvtid...

M är på ranchen och jobbar, företaget har ju sitt kontor kvar där och det är hög tid för löneutbetalningar...själv ska jag snart natta Lillbulten. Hon brukar annars vara duktig att påminna...SOVA ropar hon :)

Förresten...fick ett e-post från min "gammsvägerska"...hon hade drömt om mig...att vi satt uppe på Brakken (fjälltopp kring Tärnaby nära före detta Svärföräldrarnas stuga) och grillade korv ...det lät himla mysigt! Saknar ibland den tiden...man fattade inte hur bra man hade det när man hade tillgång till stuga vid Ryfjällets fot. Jag saknar även "gammsvägerskorna"...så det är kul att höras ibland!

/Hera
Carola

Du saknar svägerskorna, och jag saknar nog dig..

Det var så länge sen vi hördes och jag vet att jag är usel på att höra av mig, men jag tänker på dig emellanåt och undrar hur du har det. Underbart att du väntar en bebis till!! Jag blir lite avundsjuk, även om jag inte ska ha fler barn själv. Saknar det mysiga med att ha en bebis. Mina "skitungar" vill inte ha så mycket med mamma att göra längre, förutom när de går isäng och man får kramas lite. Filip fyller ju snart 15 och Felix är 8, och gör allt han kan för att vara lik storebror. Vill hemskt gärna komma förbi nån gång om det passar för att se var du bor och se din nya, korta frisyr, som är ovant att se dig i, men på fotot otroligt smickrande för dig. Kramar / Carola

Världens bästa moster

Grattis igen! Tänk vad du är duktig på att blogga. Jag är riktigt stolt över dig. Kram

Hera

Tack snälla snälla Carola, jag tänker ofta på dig med men är lika usel på att höra av mig...tiden bara går...Men nu måste vi ses, vi bor ju bara 6 mil ifrån varandra! Du är hjärtligt välkommen förbi när du har möjlighet...och jag ska nog ta chansen jag med :)



/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress