Hera

En heldag i Umeå
Blev det idag! Stressade som tusan på morgonen för att passa en tid klockan 9 i stan...ärendet tog väl en kvart! Var hungrig...men det var lite dåligt med öppna matställen den tiden på dagen. M och jag fördrev dagen genom att bl.a. titta på badrumsutställningar...det ska ju bli nytt badrum på försommaren för oss är det tänkt. Bilen skulle besiktigas på eftermiddagen och det gick ju givetvis bra :) Nu är han och jobbar och jag har sett Mästarnas mästare plus Daniel och Viktorias presskonferens angående förlovningen. Grattis! Hade tänkt överraska ena storasystern genom att besöka henne imorse, på lasarettet...men hon hade fått åka hem igår....har tänkt på dig mycket syrran!!!! Annars har vi ruvat på en hemlis i ett par månader...men jag tror jag väntar tills imorgon med att berätta ;)

God natt!

/Hera
Maria

<3 Träffade din mamma idag ;)

Lizaloop

Hemlis... mmmhmmm jag har en gissning...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress