Hera

En bäbis.

En liten sån här ska vi få kring den 28:e Juli :)
Spännande va!

Vill ni följa med vad som händer så finns jag på www.familjeliv.se under signaturen Torpliv....jag hade ju tagit bort min gamla...Hera och det har ju givetvis nån annan snott :)

Tack för gratulationerna jag redan fått...vi började berätta det öppet igår men som Stannapanna sa...goda nyheter sprider sig fort :)

/Hera
Anonym

Va roligt! många Grattiskramar från Fam.Norberg.

Jenny

Jag hörde den fina å goda nyheten! Vad glada vi blir, GRATTIS GRATTIS :)



Många kramar

Anna

Vad roligt. Grattis!!!

Lizaloop

Antog det ja..

Grattis grattis!

Gammsvägerska

Man får gratta så jättemycket!!!!

Katarina A

Grattis! Det var roligt att höra

Tina

Men så kul! :)

Grattis!! :D

lilla storasyster

Ja hej och ett stort grattis från Jan jag å barna,

Jan hade en mystisk kommentar han tänk säga till Stefan, kram jag

Ice Lady

Grattis grattis! Hoppas allt kommer att gå bra nu under graviditeten! :-D

Anna Henrikson

Men super grattis!!! Vips blev jag tvär sugen igen, jag som just sagt stopp =)

Pernilla

Åh, vad kul! Grattis till er båda :-)

Lisse

Grattis!!

Madde

Grattis!:)

ÅM

Grattis till bebisen.

Hera

Tack alla snälla ni för lyckönskningarna!



/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress