Hera

Aj, Oj, Men...
OJ, Här är en amerikanska som inte klippt sina naglar sedan 1979...urk...och hur lever man då? Hur tvättar man sig? Torkar sig i baken efter toabesök? Får upp posten ur brevlådan? Osv...klart begränsad livskvalitet kan man säga....

AJ, Min ischias hade i stort sätt gått över i helgen, till min STORA glädje! Idag bytte Svärmor och jag bil, för att vi skulle slippa flytta bilbarnstolen...Svärmor som är precis som smurferna, typ 3 äpplen hög, hade kört fram sätet max...så när jag skulle in med min STORA rumpa så tog det tvärstopp...och nu är ischiasen tillbaka...

MEN, är det så att man kan döda granar? Det härjar visst en "grandödare" kring Göteborg...vad gör min make och hans anställda hela dagarna....dödar de också träd?....Är de mördare då?....Nä, där håller jag inte med Aftonbladet, igen!

/Hera
Svägerskan

Haha! Vad kul att det inte bara är jag som får krupp efter att mor kört bilen man ska in i... Fast jag lyckas alltid slå knäna i ratten, så det tar tvärstopp!! :D Hoppas den där jäkla ischiasen tar slut nån gång... Min blev skrämd på flykten av Gumman Tö. Ont gjorde det, men hon fick bort den!

Maja

Sorry! Ska försöka komma ihåg att styra sätet tillbaka nästa gång! Min man har också problem att komma in på förarsätet efter att jag kört bilen.

Lizaloop

Vilka naglar, kan inte tänkam ig att det skulle vara praktiskt att göra någonting med de där naglarna..

Mötley Annika

haha vilken farlig make du har !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress