Hera

Obama

Hajade till när jag såg Obamas tal...först hälsade han på...typ kungligheterna, kommittén, amerikanska folket och slutligen världens medborgare. Jag trodde nästan han sa fel...men jag har läst talet och det skulle va så. Varför säger man/han så? Han var ju i Oslo...borde inte det vara det norska folket och slutligen världens medborgare.

Jag diggar verkligen Obama...men ibland känns det som om amerika...är det enda land som finns. Som om amerikanarna själva tror på alla filmer som görs i Hollywood. T.ex. det är alltid i USA utomjordingarna landar, det är alltid deras president som räddar världen osv.

Nej nu kom min make å lade sig bredvid mig, han älskar amerika lika mycket som amerikanarna själva...så jag får nog ge mig här :-D

Sleep well...citizens of the world!
/Hera

Länk till Obamas tal

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress