Hera

Jag låg i soffan!!!!

Ser ni...här ligger jag i egen hög person :-D...Tv:n står dock kvar i köket...

   

Ja...som sagt...lite jobb kvar men...va tusan, det är fullt möjligt att bo nu! Skönt att kunna lägga ner Lillan på golvet utan att hon behöver frysa (i köket är det golvkallt för det golvet är inte åtgärdat än).

Knölen...skulle jag inte vara orolig över tyckte läkaren...troligen en fettknöl eller senknuta. Ska hålla koll på den dock! Idag har Hästtjejen och M fått vaccinera sig...ååå här kommer en bild på en Lilla som tröttnat i gymmet :)



/Hera
Anonym

Snyggt !!! Duktigt jobbat - men sen tar ni en veckas semester från byggandet och fixandet tycker jag :0)

Stannapanna

Det var jag som sa så :0)

Maria

HÄRLIGT! Å det blir så bra! =)

Eva Sandström Bergqvist

Supertjusigt!

Det måste kännas skönt att ha kommit så långt i byggnationerna.

Saknar dig på jobbet. Men ett år går ju fort, eller hur?

Hoppas att ni får en trevlig jul!

/Eva

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress