Hera

Har så ont i ryggen...
Ibland när jag ber Lillbulten, snart tre år gammal, om någonting...t.ex. att själv sätta på sig jackan, eller att ge mig någonting så säger hon " kan inte, har så ont i ryggen"...vars i hela friden har hon hört det? Upplever inte att någon av oss säger så eftersom vi inte brukar ha det....nog har vi haft ont här och där men inte i ryggen. Det låter så roligt när hon säger så, lite lillgammalt :-D

/Hera
Maja

Hej! Jag vet varifrån det kommer. Jag byter blöja och sånt på köksbordet för jag kan inte göra det på golvet för ryggen. Jag har förklarat det till bägge småttingarna. Tala väl om att de snappar upp allt och försöker dra nytta av allt. REDAN! Måste verkligen börja tänka på hur man uttrycker sig i deras närvaro.

Hera

Ha ha ha :-D

Vi som är i Happis

Kan tänka mig att farmormor har nåt med saken att göra oxå. Var ju en standardkommentar efter flygturerna med Svante! :p Allt fanns på IKEA plus saker för lika mycket pengar till :D Ha det gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress