Hera

Fundersam...
...känner för att skriva av mig kring funderingar jag har men de...är samtidigt så att jag inte kan eftersom det inte handlar bara om mig...Hmmm...vad ska jag skriva här i sådana fall, varför ska jag skriva här över huvudtaget? När jag inte kan skriva en dagbok som baserar sig fullt ut på vad jag känner och upplever finns det någon mening att skriva något då? Vilken Hera lär ni läsare då känna? Bara en viss del av mig...samtidigt så...vad spelar det för roll? Ni som känner mig väl vet ju lite mer om hur hela Hera är...å ni som inte känner mig väl ...jaaaa, ni får väl tro vad ni vill...Dessutom skriver jag ju för min egen skull...öhhh det här blev klurigt ;) Å vem tusan känner hela Hera? Gör jag det själv? :D

Ta det som ni vill men idag var det en skitdag men den slutade väldigt trevligt med Luciafirande på dagis och sedan en stilla pratstund med make och fadern över en kopp té! Tacksam för all hjälp jag fått av Svärmor och Svärfar är jag också! Mycket tacksam över min äldsta dotter är jag också, tänk vad stor hon blivit och vad kloka saker hon säger när man resonerar med henne :-)

/Hera
Stannapanna

Kram på dig !

Vickan

Komihåg å länka min önskelista :D kram

Hera

Jaaaa Vickan, det var en relevant kommentar...;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress