Hera

Tillbaka...
Ja det var lördag åsså var det tisdag...

Lördag ringde mittensyrran min och sa att nu är din far riktigt dålig...så vi slängde oss iväg direkt till sjukstugan i Storuman, M åkte hem Söndag men jag har varit kvar hos pappa tills idag. Trodde under Söndagen att nu förlorar jag honom men han har repat sig, igår kunde jag prata med honom igen och idag var han helt klar...svag, tunn, trött men med i matchen (Heja pappa!). Även jag känner mig slut på men ska ladda batterierna i veckan för att möta upp honom i Lycksele på fredag då man ska kolla upp honom lite mer...Härligt att få uppleva vilken bra personal som finns på sjukstugan, de flesta känner jag till sedan förrut men har aldrig träffat dem när de utövat sin yrkesroll. En eloge till er!

Annars är väl allt under kontroll (?) tack vare de andra familjemedlemmarna som fixar allt då man är borta! Ingen är oumbärlig, inte ens jag ;)

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress