Hera

Rubrikstorka
Kommer inte på vad jag ska sätta för rubrik vilket berättar en hel del om hur det är...helt enkelt jävligt mycket! Svär gör jag...och det har jag nog aldrig gjort i klartext här på bloggen men så känns det. Vi har ju fått en ny familjemedlem vilket är glädjande men även omtumlande för oss alla. Min pappa har haft en väldigt dålig vecka, mår inte alls bra. Min M har åkt på en infektion och äter penicillin för det, känner sig allmänt orkeslös och slut på. Byggnationerna har gått igång nu igen och där hade M tänkt passa på att hjälpa till men kan inte det som han önskat och blir frustrerad över det. Grannens hus har brunnit idag....

Men...

det kan ha varit värre...det kan alltid vara värre...

Jag har tre friska döttrar och en underbar man och det bär en långt!

/Hera
Ann-Katrin

njut av dina fina flickor, tänker på Er jättemycke,

Kram

Lizaloop

Var det era grannar, jag kände inte alls igen huset när jag såg bilden, måste ha missat det totalt...!

Hera

Lizaloop...grannar, ja i norrländskt mått mätt :)



Tack Ann-Katrin!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress