Hera

Alltid en början.
Har gjort mina bäckenbottenövningar som sig bör sedan Lillan föddes, har byggt på med lite mage och rygg plus att jag idag adderade men en lite raskare promenad på 30 minuter. Känns väl inte som ett riktigt gympapass direkt men det är en början. Redan när jag kom hem från BB så vägde jag mindre än när jag blev gravid, har hunnit minska något kilo till så jag tänkte att jag försöker väl hänga på den här trenden seriöst nu...kom i ett par jeans idag som jag inte haft på säkert två år och har lovat mig själv att om något klädplagg är för stort så ska det antingen skänkas eller kastas bort. Inte sparas! Nej...jag bantar inte, utan äter nog mer än förr men skippar det man inte behöver (chips å sånt)...men jag gör nog av med lite energi...grubblerier, amning och allt annat kräver nog sitt.

M är hos tandläkaren...Hästtjejen med kompis från Åmsele gör stan, kommer hem vid 18...är nog rädd att det blir enbart  Lillbulten och jag som äter upp raggmunkarna som vankas till middag...vi får se...gott ska det bli dock!

/Hera
Lizaloop

Men du, det var som tusan, smalare nu än när du blev gravid, det var bra gjort!

Raggmunkar sa du, det är nästan som jag är sugen på att göra inbrott hos er och tjuva era raggmunkar...MUMS så gott!!!!!!!!

Hera

Inga fler inbrott tack ;)...får bjuda dig nästa gång :)

Hera

Å du Lizaloop...när det gäller vikten...det fanns/finns mycket att ta av...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress