Hera

Yra höns strax före påsk
Här springs det runt och fixas inför påsken, det gäller att ha alla greijer i ordning när man ska ut och fiska...sen vill jag ju att Hästtjejen plockar ihop på bron...hallen...sitt rum...jag har sorterat kläder åt Lillbulten (som har vuxit ur en massa)...M fixar och donar..sedan ska han laga dörren lite till (masonit är väl inte så tryggt och säkert)...ja ja, klockan är ju bara 20.30 så han har väl goooottt om tid, han ska väl bara upp där vid 04.30 för att jobba! Ibland önskar jag att jag kunde lyfta och bära mer!...men jag får väl ta igen det i ett senare skede i livet!

Är sur och arg för att det finns människor som är så ego så dom sabbar för andra....det är vår dörr och våra greijer! Ge tusan i vårt!

/Hera
Mötley Annika

ja vilka idioter det finns..



Önskar dej och alla dina en Glad Påsk puss till Lila !

Karin

Hej! jag har gjort ett par jeansshorts, kika gärna in och kommentera vad du tycker om dem!:)

Lizaloop

Ha en trevlig påsk nu då!

Anonym

Glad påsk kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress