Hera

Oj då!
97 dagar kvar

Gud vad sur jag verkar ha varit igår :)

Stegräknaren var inte i tvättmaskinen (tur för mig), jag hängde upp all tvätt...byxorna lämnade jag på soffan för att senare hänga upp dem på elementet, jag skulle ju ha dem på jobbet idag...men jag glömde det så imorse låg de fortfarande på soffan fuktiga som bara den! Nu var goda råd dyra...jag kommer ju liksom inte i några av mina vanliga byxor, dök ner i en påse som svägerskan varit förbi med...där var det lite mamma kläder, hittade ett par jeans och tur som ett tok (igen) har man ju för de passade!!!!!

Idag känns livet lättare...men så var det en eftermiddag man fått vara hemma också! M var till Hednäset ikväll för att hämta upp en jacka som min mamma tagit med sig (han hade glömt den hos min pappa i påskas) hon var på väg hem från sjukhuset i en taxi. Väl hemma upptäckte han att hon skickat med kubb till honom och en massa fina hemmasydda haklappar till Lillbulten :)

Just nu är M ute och springer...ett vårtecken om något! Hästtjejen sitter i badrummet och väntar på att slingmedlet ska verka...hon vill bli blond nu igen, känns bra tycker jag för hon är ju faktiskt egentligen mer blond än brunhårig! Så det blir nog bra :)

Nej gott folk, nu ska jag umgås med familjen!


/Hera
Systerdottern

Kubb....de lät gott :)



Då kanske jag också sprider lite vårtecken runt om mig för jag har tagit mig i kragen och försöker springa en runda med Dakira, den lilla markattan :)



Ha de bra där nere och en klapp på bebismagen!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress