Hera

Hej där!
Nu var det länge sedan jag skrev nåt! Har inte haft ro att sitta ner...Fredagkväll bakade jag bullar inför påsk :), igår kom jag på att jag sett en låg bred bokhylla i det andra huset som jag ville putsa och måla vitt för att sedan ta upp till sovrummet vårat. Efter lite övertalning fick jag M att bära ut skåpet till släpvagnen, packa in hela familjen i bilen för att sedan dra till "ranchen" (svärföräldrarna) för att låna deras garage (för att slipa i) och slutligen källare (för att måla i). Imorse var jag ut dit igen för att dra på andra varvet...det blir nog bra :) Annars hann vi med att basta igår innan Svärmor bjöd på godmiddag...idag har M och jag städat garaget och Hästtjejen har bakat drömmar. Nu tänker jag avrunda helgen med att lägga på mig i TV:soffan :)

Har ålder betydelse? Tror inte det...idag åkte M iväg på sin GasGas och grannens son efter på sin moped...de gjorde wheelisar på byavägen ...kul hade de, de längtar efter att snön töat bort så de kan bege sig uppefter berget...ålder...det skiljer nog...24 år i alla fall...

Snart är det påsk!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress