Hera

Tänkte ta en nektarin...
...men de var slut. Som vanligt! Sura gröna äpplen finns ...men det är ju bara M som gillar dom. Jag skulle kunna köpa tonvis med nektariner...ändock skulle jag sitta här sugen på en...Ja ja, det är ju bra att de andra äter frukt :-)

Konstig dag har jag haft idag...det har liksom bara onnäse..tur att man kan rätta till när man gör fel....värre är det väl om man är kirurg..och råkar typ skära för mycket...nån kan ju dö då! Sedan var det lite stress på eftermiddagen...räkna kassan, träffa en kund, fortsätta räkna och städa undan papper, bokade om en kund till en kollega för tiden rann iväg...16:30 åkte jag för hämta Lillbulten på dagis, hem och äta middag som hästtjejen lagat 17:30 bar det iväg till Vindeln igen för ridskola...hem...elda elda, lägga Lillbulten...plugga plugga...göra första uppgiften i "ping pong" (vilket namn)...duscha...tekopp...sugen på en nektarin....

Åhhh vad tråkig jag var idag :-) ska gå isäng, behöver nog lite sömn...bara tvättmaskinen blir klar först!

/Hera
Nektarin.
Ice Lady

Nektariner är goda! Vi köpte riktigt färska på Kreta - åååååh så förföriskt goda de var! (Och persikorna också.) :-)

Hera

Funderar på att köpa hem persikor...för hästtjejen gillar inte dem...då får jag mumsa själv...mums!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress