Hera

Må V.36
Kom på att det är ju måndag idag...då brukar jag ju skriva ett måndagsinlägg med ett citat passande för mitt humör :-)

Den här veckan känns lite arbetssam...det är ju älgjakt...då har jag lediga kollegor...och M har lediga anställda...vilket innebär  för hans del att han jobbar heltid...vilket innebär att han är mindre hemma och städar och fejar...(ha ha ha). Nåväl, vi väntar besök till helgen så då bör vi ha röjt lite grann i alla fall, plus tänkt ut bra mat att bjuda på. Jag har min första studievecka plus ett föräldramöte för Hästtjejen och en skjutsning in till ridskolan. Lite tajt med tid att även fixa middagar men det måste gå för M jobbar till 18.00 varje dag. Idag hade vi tur, Lillbulten utfordrades av Svärmor och Hästtjejen av Svägerskan.

"När du känner dig fullständigt utslagen dyker det alltid upp något. Vanligtvis är det dina vänners nästippar." Orson Welles

Avslutar med ett foto på söta Hästtjejen..fast det här togs ju i början av Juli...å nu är hon ju brunett...igen!


/Hera
Lizaloop

www.hallnas.com!



Hur har du det imorgon, är du hemma någongång på em? tänkte på om man skulle kiak förbi kanske!!

Hera

På kvällen...vet inte riktigt när. Slutar 16:30-17:00 nån gång. Ska hämta Lillbulten i Ljustjärnsbränna...Det vore kul om du kika förbi! Absolut!!!!!

Lizaloop

det är möjligt att jag tar med mig syster yster och kommer, vi får väl se om du behagar vara hemma då!!

Lizaloop

hörredu vi får ta det en annan dag, det blev en massa göra nu.! jaja..

Hera

Hörru de måste vi!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress