Hera

Hundsäkrat...
...har vi gjort ikväll. Burit ut det relativt nya vardagsrumsbordet av ek, tagit bort mattor och fäst upp elkablar. Har fixat en vrå under trappen där han ska få bo...våran lilla Chinook :-) Imorgon ska jag hämta honom...känns som julafton. Vet någon av hundgaller? Tänkte på typ sektioner man kan bygga ihop...

Ikväll ska min grupp, A4 lämna in sin diskussionsuppgift...jobbade som tusan igår och min gruppkompis tog vid och har färdigställt under dagen. Vi är två i våran grupp...grupp A3 har redan lagt ut sin såg jag...de är 6 i sin grupp. Frågan är vad som är enklast...att vara få eller många...jag undrar även vad som hänt de 5 övriga som egentligen ingår i våran grupp?

Nej...nu ska jag faktiskt jobba vidare så jag hinner se lite på Tv:n sedan...minns inte sist jag tittade!

/Hera
Stannapanna

Vi har haft kompostgaller till våra valpar, 2 packar a 4 st i varje blir en lagom stor liten rastgård som räcker ett tag, har funkat bra f oss, lätt att ta med också när man ska bort ...

Lizaloop

Oj redan, här var det snabba ryck...!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress