Hera

Föräldramöte
Då har man varit på föräldramöte, det känns väl rätt bra...Jo det känns jättebra men slutet på mötet kändes så negativt...det handlade om att lärarnas inställning till att "nog ska de göra sitt bästa för att alla ska få minst G, rökningen ökar på skolan och nog ska de göra sitt bästa för att motverka det...nog blir det bra...det är inte lätt...vi gör så gott vi kan...vi är bara människor..." Så istället för att gå hem upprymd...så gick jag hem orolig över skolk, rökning och alkohol...men det kanske var syftet...På det stora hela så kändes det ändå bra...en av föräldrarna var lite nyfiken på om den nya rektorn var gift...han såg rätt bra ut och verkade charmig...men hon ställde inte frågan öppet :-) ha ha ha...Träffade även Prude, hon lever...jag har varit lite orolig för hon har inte bildbloggat på en vecka...vilket jag inte upplevt är likt henne.

Mina studier då...jo jag får ingen kontakt med de andra i min grupp...vars är dom? Första uppgiften ska vara gjord av oss på onsdag...i helgen har vi besök..hur f*n ska det här gå?

Innan föräldramötet hörde jag duns duns duns....gahhhhh...Lillbulten gjorde en resa i trappen...det lär ju inte va den sista... Hästtjejen var jätteduktig och tog hand om lillasyster medans jag var på föräldramöte och M var på väg hem från jobbet. Hon blev dock tvungen att byta en poopblöja!

Förresten...Svågern uppe på berget...hur mycket blåste det idag? (Han har en spejsig väderstation)


/Hera
vmp

Hej



Som mest har det blåst 7,4s/m

Och vind tempen har varit som lägst 1,2c

Hera

Inte för att jag vill vara värst...men det blåste nog mer här nere i ådalen...

Ida

Hej nu har jag lösenordsskyddat min blogg, maila me på [email protected] om du vill ha lösen! Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress