Hera

Utmanad
har jag blivit, bäst jag skyndar mig att anta den och genomföra den ...medans det finns bloggare kvar att utmana :-)
Jag blev utmanad av Maine...än vän från Big Lake, av den sorten...att när man träffas efter typ två år så känns det ändå som igår....

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

7 saker om mig själv...jag som berättar om mig själv varje dag i detta forum...är det något jag utelämnat?

Väljer en tv inriktning...

1. Jag har varit med i Glashuset...ett samhällsprogram från början av 90-talet. Handlade om ensamheten i Verksamheten och verksamheten i Ensamheten. Jag bodde då med hästtjejens pappa i Verksamheten, jättetöntigt känns det idag...Programledare och reporter hemma hos oss var Kicki Hultin..maka till Harald Treutiger...
2. Jag har även varit med i en tv-reklam...jag var kursledare i Skellefte på Hotell Aurum...de behövde statister till en reklamfilm...jag ville inte...men min kollega propsade...det skulle bli så kul. Hon var först på tur...hon fick stå i ett fönster med ryggen mot kameran och dra igen en gardin. Min tur...jag fick ligga i en säng med kameran riktad mot mig, först fick jag klä av mig på överkroppen och krypa ner i sängen...därefter skulle jag släcka en lampa.....tända den ...släcka den...kändes väldigt ..mysko....Det enda man såg i reklamen av mig var slutklämmen...någon som släckte en lampa...svart.
3. Jag gillar amerikanska serier. Vänner, Christine, Vita huset, Brothers & Sisters...men nu hinner jag inte se några alls.
4. När jag var föräldraledig så brukade jag se radio på tv...The Voice...
Nej men nu ebbar det ut....vad ska jag nu hitta på....
5. Min bloggvän Lizaloop var nyligen på TV, hon hade anmält sina kompisar till Lyxfällan...jag tror de uppskattade det.
6. Jag stendiggar vår nya TV...man kan pausa programmet...spola tillbaka...hur bra är inte det!
7. Min pappa är värst...först surfar han och läser nyheter via datorn...sedan sätter han sig och läser texttv på sin TV...pip pip pip låter det när han byter sidor...fast det hör inte han :-)
Älskar dig pappa!

Vilka utmanar jag då...jo...
Lizaloop
Ice Lady
Svägerskan
Prude...nu vill vi ju se det i bilder...

Brorsdottern
Min barndomskamrats syster.
och....Maryam...om Maine utmanade mig för mitt mod och min styrka så är det här en tjej som jag tycker är jättemodig och stark...trots att jag inte känner henne alls...men vi är uppvuxna utanför Big Lake båda två!

/Hera
Madde

Mä! Min mamma är från Verksamheten. :) I vilket hus bodde ni då? :)

Hera

Vi hyrde av Norman...som bor på Skrinnarvägen i Big Lake...Stort och fint var det...vilket toppenhus!

:-)...Nu blir ju jag nyfiken med...

/Hera

Lizaloop

Jag har gjort den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress