Hera

Tjuvstart
Fick en jättefin ryggsäck av mina kära släktingar här...(kallar man släkten man gift in sig med för släkt...jo men det gör man väl?) Så nu är det bara att träna inför fjällvandring à la längre tur :-)...den kanske är liite stor hade kanske räckt med 10 liter mindre...men den var så snygg...(och den mindre var slut)...men man behöver ju inte packa den full... ;-) Hästjejen hade bakat tårta ikväll så den var nästan klar när Svärmor och jag kom hem från Korpenpasset...så därav blev det en tjuvstart på "min dag" för mig :-) Svågern och Svägerskan...jag lovar bjuda på fika sedan! Skulle just kliva in i duschen nu när Svärmor och Svärfar åkt hem...men nu hade ju inget eldat så det var lite väl kallt för mig.



Större bild,MATRIX 50Slimmad ryggsäck som kombinerar minimalism, låg vikt och goda bäregenskaper

· Ram i 6065 aluminum ger utmärkt lastkontroll med låg vikt

· Haglöfs justerbara ContactTM bärsystem som kan anpassas efter din egen rygglängd för bästa passform

· Formpressad rygg

· Frontfickor med instoppsbara isyxöglor

· Delbart huvudfack

· Snölås med Haglöfs unika system som öppnas i en rörelse

· Sovsäcksfack med inre kompressionsrem

· Flytande topplock med fästöglor

· Utrustningsfickor för vattenflaskor, tältpinnar etc

· Förberedd för vätskesystem

· Flera fästpunkter på frontpanelen för liggunderlag etc

· Bröstrem med visselpipa

· Frontpanel med elastiskt fästsystem

· Vikt: ca 1,75 kg

· Storlek: ca 50 liter

/Hera

Svägerskan

Hehe! Visst e den fin!! Vi stod å höll i den som var två snäpp mindre, men den var lite larvig!! Hoppas du tycker om den!! Vi kommer å fikar till veckan när du har tid!

Kram å grattis i förskott! //Vi på berget

Anonym

Grattis på födelsedagen, hoppas att du får en god middag, ett tungt Riojavin och många mjuka paket...kram från Maria i Sandviken.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress