Hera

Snabbvisit och missmod.
Drog upp till Big Lake på fredagkvällen, jag fyllde ju år :-)...så vi samlades hemma hos mellansyskonet B...hela min familj utom storebror och mamma. Mamma är och hälsar på sin mamma...således inte hemma...och jag förväntar mig inte att Storebror kör 30 mil för att gratta mig på min 36-årsdag. Storasyster från Sandviken råkade dock vara i Big Lake. Kul :-) Så vi umgicks så mycket vi hann. Chinook fick träffa tre hundar...Tindra, Dakira och Urax. Enklast var det med Urax, han var tydlig och visade direkt vem som var chef i stan :-)...Dakira som själv är valp gick det också rätt bra med men Chinook var som tusan på Tindra som valde att inte säga ifrån.
Annars så fick jag med mig några nya bra tips från Amrenarn, tack för det. God mat, gott sällskap och fina presenter...kunde inte bli bättre!
 (Urax, The Man)

Har ni tänkt på vad känsligt det kan vara när det gäller hur man ska fostra barn och hundar...och hur enkelt det är att säga hur man skulle göra när det gäller andras barn och hundar...och hur svårt det ändå kan vara att göra rätt alla gånger själv...alltså med sina egna barn och hundar. Min lärpenning i helgen var dock att följa sitt eget hjärta. Jag gjorde inte det vid ett tillfälle och då blev det helt fel, i alla fall för mig. Fy fläsk som Amrenarn brukar säga! Ja ja...man gör inte rätt själv alla gånger... då är det skönt att se att andra har strul med ibland...jag menar ingen är ju perfekt!

Har nu suttit och kikat på några föreläsningar...ska skriva ett PM...kommer inte på något...snart ger jag upp kursen känns det som...

/Hera
God vän i Big Lake

Jag har utmanat dig på min blogg.

batteris

Jättefina vovvar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress