Hera

Ska inte se skräckisar...
Pratade just i telefonen med svägerskan, satt uppe i hallen för att inte störa Lillbulten som försökte somna (men som vill ha mig på övervåningen). När vi nästan pratat klart styr jag igen dörren till sovrummet eftersom jag förstått att hon somnat. Sätter telefonen i laddaren och vänder dörren ryggen till för att gå ner för trappen...då hör jag ett hasande ljud från sovrummet...är det lillbulten tänker jag...nej hon kan inte ta sig ur spjälsängen...helt plötsligt känner jag håren resa sig på kroppen för den minns helt plöstligt en bok jag läste när jag gick gymnasiet...djurkyrkogården, av Stephen King. Jag läste den på engelska för att den skulle bli mindre otäck (för jag vet att jag inte kan med den genren)...nu var det inte något återuppstått djur...utan Chinook som ville följa med ner, han hade visst tagit en tupplur ... och var lite såsig...

Tänk vad kroppen minns och kan reagera på bara några sekunder!

Spooky!

Nej nu ska jag se Lyxfällan för första gången..några grabbar som bott uppe här uppe på berget handlar det om, jag känner dem inte...men vad tusan...det är bekantas bekanta :-)....

/Hera
Pernilla

Haha, det låter som att du vare sig ska läsa eller se skräckisar! ;-)



Vilka fina nytillskott ni har fått i familjen för den delen!



Nu är bilddagboken uppdaterad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress