Hera

Premiär
Första föräldramötet på dagis för Lillbultens räkning. Trevligt att träffa de andra föräldrarna och personalen i lugn och ro.
Allt känns väldigt bra, det känns tryggt att ha henne där...själva mötet ...ehhh själv blir jag tyvärr lite stressad när det känns som man saknar struktur. (Hållpunkter för hur länge håller vi på...vilka punkter ska tas upp (så man vet vilka frågor man kan flika in när) osv..men det är ...mitt problem(Dom hade säkert en jättebra struktur...men jag visste inget om den). Trevligt var det och bra information, tog lite tid bara. Det är dock viktigt för tid att prata också...

Tras...verkar vara något nytt man jobbar med. Ett arbetsmaterial för observation av tidig registrering av språklig utveckling, ska bli spännande att se vad det innebär i praktiken...

Bästa kommentaren var från chefen ..."jag blir inte kvar så länge för jag har varit igång ända sedan imorse" :-)...det hade nog fröknarna och vi med...he he....

/Hera
Ice Lady

Jag har varit himla nöjd med dagiset i Hällnäs! Många i personalen har varit otroligt duktiga trots att det har varit problem med för många barn såväl som lokalproblem. Personalen har uppvägt allt, men jag förstår att det kostar på och jag hoppas verkligen att den nya ombyggnaden blir så bra som kommunen utlovar. (Vi syns väl på mötet säkert!) ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress