Hera

Må V 41

Än är det söndag...men snart måndag så jag passar på att skriva innan jag går isäng.

Har suttit och pluggat ett par timmar, vilket betyder att jag läst de andra tre gruppens inlägg och läst lite i litteraturen för att kunna komma på några smarta saker att kommentera...går lite si och så...när jag är på humör så flödar det ur mig...men just nu är det någon slags fördämning :-)...fokus har inte infunnit sig helt enkelt!

I helgen har det sorterats upp på en av ladugårdvindarna...så nu har jag hittat igen nån stickad tröja m.m...skönt med lite ordning! Svärfar har gjort en trappa så man kan ta sig upp på den "nya" ladugårdsvinden ovanför carporten...sen har vi haft elektriker här i veckan så nu törs man slå på lyset där ute utan att behöva vara rädd för någon felkoppling...bra. Idag har M paddlat kajak...det tyckte han var jätteroligt...han ska öva lite till innan han och elektrikern ska ut och kappaddla...vilket ord det blev ;-)

"Lyckan att bli älskad liknar ingen annan på jorden" J.G Herder

/Hera

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress