Hera

Brister fördämningen snart?
Skrev inatt om en fördämning som infunnit sig...det är liksom slut på ordflödet som bör rinna ur mig likt en porlande bäck nu när vi är inne i en diskussionsfas i våra grupparbeten. Har ikväll lyckats få ur mig litegrann, så kanske håller någon dammlucka på att öppna sig...känns dock som att det är mest grodor som sipprar igenom...efter mitt sista inlägg..så känner jag att jag måste lugna mig. Ge mig tid att veva upp luckan lite till...så att större och mer kloka väsen kommer fram...ämnet är alltså Storytelling....hur företagen använder sig av olika historier i sin marknadsföring, analyser kring hur de gör det och om det blir äkta osv. Senaste grodan som for löd:

"När jag t.ex ska besöka Båtsuoj samecenter, skulle jag (utan för den del bli rasistisk) bli väldigt förvånad om jag mötte en afrikan som utgav sig för att vara same ...istället för en äkta urinvånare, same (bland personalen)..."
Tror ni jag får full pott på den här diskussionen ...tveksamt om jag fortsätter så här!

/Hera
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress