Hera

Blod, svett &...
lite kortare hår.

Har just kommit hem från Korpengympa...det är så himla KUUUUUUUL...svettig är jag dock..och M har inte eldat(!)...han måste ha haft fullt upp...han har nu varit ute med kajaken varje kväll och det är så himla fuskit...hans muskler liksom bara plopp plopp...kikar fram...en annan får kämpa som e tok...samtidigt så ska väl i sanningens namn tilläggas att han inte har någe...vad ska vi kalla det för...bomull, stoppning, utfyllnad...som jag har ;)...nej, minimalt underhudsfett...så jag har säkert jättemuskler därinunder ha ha

Det var svetten...blodet då...jag har massa småsår på fingrarna, nagelbanden...har jag ätit för lite vitaminer, stressat för mycket, druckit för lite vatten...eller vad beror det på?

Kortare hår har jag också...klippte mig idag igen...hälften bort igen...nu är det rätt kort, för att vara jag och det är sååå härligt!

Imorgon ska Chinook få en spruta!

Ha det
/Hera
Mötley Annika

hej ! nä jag behöver inte mangla tvätten men phu och det finns typ lika mycke till kvar att tvätta ..... ha en trevlig helg krama lila från mej vi hörs .

Lizaloop

Trodde att blodet kom från lilas busningar!

Vince ligger på datastolen bakom mig och sover just nu, då får man passa på att blogga/kommentera för annars vill han gärna gå på tangentbordet och skriva :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress