Hera

Urk :(
Har inte mått bra sedan onsdagkväll...har faktiskt varit hemma två dagar från jobbet vilket är länge sedan det inträffade (på grund av sjukdom). Grymt ont i magen av och till och ständigt illamående...är det en släng av magsjuka? Systerdottern kände av den efter hon var här, Hästtjejen har åkt på två sådana omgångar...eller är det något annat? Jag har inga "sura uppstötningar" ingen halsbränna...kan det ändå vara magkatarr???...Hoppas på magsjuka i så fall...hörde från hårfrissan i tisdags att en av hennes kollega har haft det så där...två veckor senare bröt vinterkräksjukan ut...och det var alltså samma dag som jag var och klippte mig...

Nu känns det rätt ok i alla fall men jag åker inte på hemvärnsträffen på I20 ikväll eller imorgon utan jag ska ta det lungt...hämta mig...

Kom att tänka på ...tänk om jag fått ont i magen eftersom jag slutat äta kakor och godis? :) Alkohol har jag lagt till den listan (ville inte göra det förrän systerdottern med sambo hunnit vara här förra helgen)...när jag nämnde det för min kollega på banken så utbrast hon..."men julfesten då!"...ja vi får se ;) hur ståndaktig jag kommer att vara...

Nu ser jag fram emot goda fläskkotletter till middag (mat mat mat) har inte ätit så mycket sista dagarna. Har inte haft någon aptit. Sedan hoppas jag att maken följer med mig på en promenad med Chinook så vi hinner prata lite med varandra...det brukar vara trevligt :)

Gjorde ett personlighetstest...prova ni med!
Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare

Testa ni med!

/Hera

Ice Lady

Vilket roligt test!! Ha ha ha... Jag har postat mitt resultat på bloggen också! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress