Hera

Selfcontrol
Har varit till sjukgymnasten...fick återigen höra att höger ben är längre än det vänstra (vad hade jag väntat mig...att det skulle växt ikapp?)...och att jag kompenserar...för mycket så det är därför jag lutar mig åt höger hela tiden och därmed får vissa superspända muskler och ont. Sedan står jag fel (för raka knän och bakåtlutad?) och sitter fel så nu ska jag öva på det 5 minuter per dag så att jag tillslut ska lyckas med det ofattbara för mig...att omedvetet stå rätt istället för fel! Mycket trevlig sjukgymnast...sen är hon ju från Malå också :) fågelvägen är det inte långt till Gunnarn....där jag vuxit upp!

Länkar till ett inlägg som min (nästan) jämngamla kusindotter har gjort. Jag minns också...dofterna, känslan...hmmmm...lyssna på de två låtarna hon valt ut...just de minns jag med...jag var jättekär i discjockeyns lillebror...men det var ju aldrig besvarat...Positiva varma minnen är det för mig i alla fall!

/Hera
Stannapanna

Tjohoooo vad roligt att du minns allt discodansande ;-) Var du in love med him ?! Hmm;-)

Ha det !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress