Hera

Må V 47
"Böcker läser vi för att känna verkligheten bättre"
Adolf Dygasinski

Ibland undrar jag...alla dessa fyndiga ordspråk...som är sagda av människor med märkliga namn och som jag aldrig hört talas om  förr. Finns de? Jo det gör de säkert men jag orkar inte googla på det just nu i alla fall :)

Är nu inne på min fjärde universitetskurs via internet, alla har varit väldigt olika upplägg på. Den närmast i tiden var väldigt styrd...den innan var lite mer flexibel och den här är hur flexibel som helst! Läraren har lagt ut ALL info och ALLA uppgifter på en gång...så nu gäller det att man är sträng med sig själv och håller uppe takten för den enda hållpunkt som finns är tentan i januari! Har inte hört något slutbetyg på marknadsföringskursen än... Denna, redovisning...är ett handarbete för sig...när man ska sitta och kontera med papper och penna och räkna hit och dit men det är lika bra att träna så för på tentan finns inga excelark som räknar ut av sig självt...

Tänkte lägga ut en bild...men jag fotar ju så sällan nu. Jag önskar mig någon gång en kamera...som tar liten plats, är enkel men tar underbara bilder :)...det borde väl inte vara omöjligt!

Kanske typ en sådan här som min systerdotter "fotade" mig med en sommar för ett par år sedan! He he...


/Hera
Mötley Annika

Hej Hoppas allt e bra med dej och Familjen lilla Lila oxå såklart , en bra kamera mobil vore väll toppen :) jag har oxå gjort det där testet nu L ha en bra dag mvh Annika

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress