Hera

Må v 45
Sparlåga...har inte energi, tid, lust, engagemang...för att blogga...jag MÅSTE få ihop hemtentamen...sen har jag lovat grannen ett möte kring byaföreningen, hade tänkte mig till stan imorgon för att titta på skidor plus gå kurs i engelsk signalering, hjälpa Hästtjejen med att plugga inför tyskaprovet, börja på min nya företagsekonomikurs på lördag (redovisning), bygga klar hundgården, strul med vattnet har vi just nu (först var brunnet tomt...nu är det fullt...men det är nån luftbubbla nån stans ...gahhh)....

 "Vi kan inte skänka barnen framtiden, men vi kan ge dem nuet."
/Kathleen Norris

Öhhh...ja just det! Nuet...hmm tänkvärt för mig i alla fall...
Systerdottern

Jag ska också försöka hitt me nåra skidor. Jag har iaf börjat med att köpa en skidmössa :)(den används till cyklingen också) Men skidor är ju SÅÅÅ dyra men bra träning är det. :)



Ha de!



Kram

J

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress